יום שלישי, 17 במרץ 2015

הצביעו חודורובסקי!


ברצינות.
נשארו רק עוד ארבעה ימים לסוף מסע המימון בקיקסטארטר של הסרט החדש של אחד מענקי הקולנוע, וכל אחת ואחד מאיתנו יכולים להיות שותפים למסע הרוחני הקולנועי שהוא סרט של חודורובסקי.


אלחנדרו חודורובסקי, למי שלא מכיר, הוא במאי, שחקן, סופר, מוזיקאי, קוסם, קורא בקלפים, מטפל בשיטה שהמציא (פסיכו-מאגיה), במאי ויוצר תאטרון, כותב קומיקס ואיש מרשים בהחלט.
הרומן שלי איתו התחיל לפני כעשור כשחברי הטוב מתן ארגס, בהשראת איתן רדושינסקי (AKA איתן פיקוק), המליץ שאצפה בסרטיו של חודורובסקי, או כמו שהוא קרא להם - "בית ספר לקולנוע".
צדקו החברים.
תוך מעט מאוד זמן בלעתי את כל הסרטים, הקומיקסים, הראיונות והכתבות שיכולתי לצרוך על האמן ובשנה שעברה שמחתי לראות אותו חוזר לתודעה עם "חולית של חודורובסקי" וחוזר לעשיה עם "ריקוד המציאות" ועכשיו עם הסרט החדש, "פואטיקה ללא סוף".
בסרט החדש עתידים להשתתף רוב בני משפחתו של חודורובסקי, וגם אתן ואתם, אם תהיו בענין.
נכון,
הסרט כבר מומן, אבל כל דולר שאנחנו ניתן יעזור לחודורובסקי ולבני משפחתו ושותפיו לסרט לגרום לפרוייקט הזה להיות קצת יותר טוב וקצת יותר משתלם.
מעניין לראות שחודורובסקי מבקש מעט כסף יחסית ובינתיים עבר את הסף רק באחוזים ספורים, לעומת הפרוייקט החדש של אלן טודיק ונייתן פיליון שתוך יומיים הגיע לארבע מאות אחוזים מהמימון שבוקש, שהיה גבוה מאוד יחסית לעובדה שהם עושים סדרת רשת "דלת תקציב". 


באמת שאני בעד הפרוייקט שלהם, ואם היו לי עוד כמה שקלים בחשבון הבנק הייתי תורם להם בכיף, אבל זה ממש מוזר שיצירה של מאסטר אמיתי כמו חודורובסקי זוכה לכל כך מעט תמיכה מהציבור, במיוחד אחרי החזרה לתודעה הציבורית עם סרט מדהים כמו הדוקומנטרי על חולית.
אני בחרתי לתת לו כמה זוזים, מה אומרים? רוצים לקחת חלק בהיסטוריה של הקולנוע ולעזור על הדרך לאמן ולוחם רוחני?

לאינדי גוגו של פיליון וטודיק.

עוד כמה דברים:
אוליבר סאקס גילה שלא נותר לו עוד הרבה זמן כאן על הכדור והחליט לכתוב מאמר עצוב, אך מלא אופטימיות ותובנות מדהימות על חייו, על החיים בכלל ועל המוות.
סאקס יצטרף לשורה של אנשים גדולים שעזבו אותנו בשבועיים האחרונים, ולכן אנצל את השורות הללו להגיד תודה לדיוויד אלן, סם סיימון, ליאונרד נימוי וטרי פרצ'ט. כנראה שגן עדן החליט להשתדרג קצת.

כמה מחוות יפות לפרצ'ט מרחבי הרשת:

קומיקס יפה ומרומם של XKCD
ואחת של Mary Death

החדש של JEFF the brotherhood, ממש ממש אחלה ומזכיר לי תקופות טובות בהן היה לי שיער בכל מיני צבעים ולא ידעתי מה זה אומר להיות עוסק פטור. או מורשה לצורך הענין.

איתן הוק מדבר על כל מיני נושאים סביב הסרט "Boyhood" וסביב חייו בתור שחקן שנהנה מההצלחה, אך לא בכל מחיר. מסתבר שיש לא המון דברים מעניינים להגיד על הוליווד, על הצלחה, על החיים ועל מה קורה כשמשתינים ליד ביל קלינטון. מומלץ.

DRKWAV היא שיתוף פעולה בין הסקסופוניסט סקריק (Mad Season, Les Claypool), הקלידן ג'ון מדסקי (מדסקי מרטין & ווד) והמתופף אדם דייטצ'. ביחד הם עושים משהו די מוזר, אך גרובי וממש מגניב, אם כי לא לכל אוזן.
באתר גלייד פורסם שיר חדש שלהם וכאן אפשר לראות אותם בהופעה:


גל דה פז היא פשוט זמרת אדירה עם צינורות מרשימים שעושה רוקנרול בלוזי פאנקי שלא יביש אף זמרת מהצד השני של האטלנטי. ריספקט.

מייקל גורדון עושה בטהובן ועוד יצירה מקורית שלו שיכולות להנעים את יומכם, בלי קשר למי ינצח היום בבחירות.


Mugstar ודאמו סוזוקי הוציאו אלבום משותף שכולו רוק חללי ופסיכדלי. אני אהבתי וצללתי.


גרנד אסטוריה הם הרכב רוסי שעושה הרבה שמח עם רוקנרול סטונרי שנשמע כאילו הגיע מהמדבר ולא מהקור של סט פטרסבורג.


המוסיקה של מארק מגוויר מושלמת לימי חורף, כמו זה שאמור להגיע בסוף השבוע הקרוב, או סתם אם בא לכן/ם לקרוא ספר פוסט אפוקליפטי ולספק לו פסקול מתאים. כנראה שקצת איחרתי עם האלבום הזה, כי האביב ממש כאן.


Dangue Fever מגדירים את עצמם כמוסיקת סרף קמבודית, מה שזה לא אומר.
מה שכן, זה נשמע פאקינג מדהים ואני ממש ממליץ להשיג את האלבום הזה, כי הוא יכול לעשות המון טוב בלב.
טעימה קטנה לבינתיים:



סימור סאקס (בלי קשר לאוליבר) נשמע כמו דמות מהסימפסונס, אבל הוא מוסיקאי הולנדי שעושה פאז פסיכדלי די מגניב.


משוואות אולי נשמע כמו שם ספרו החדש של בני גורן, אבל בעצם מדובר בלהקה פורטוגלית שמרחפת בחלל תוך כדי נגינה, או לפחות נשמעת כך. 

מלכת הלטאות האיטלקית עושה לז'אנר הסטונר המדברי מה שסרג'יו לאונה עשה למערבונים. מוסיפה ספגטי. וזה טעים לאללה.

INHIBIS עושה את אותו הדבר, רק בסלובנית ויותר קשוח.


המאגז היו יכולים לתת כיפים לסבאת' וזפלין בסוף הסבנטיז, אבל הם נולדו כמה עשורים מאוחר מדי, אז בואו נעשה להם ולנו ג'סטה ונקשיב לאלבום המשובח הזה.


וזה סרט קצר המפגיש בין שני עולמות מדהימים אך שונים לחלוטין: להקת המטאל משוגע והודו.
אום.



ג'ף ברידג'ס האדיר החליט לעזור לכולנו לישון והוציא את האלבום המוזר והיפהפה הזה.
לילה טוב ושינוי מוצלח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה